1 Aralık 2007 Cumartesi

Jackson Brown'in "Şu Hayatta Neler Ögrendik Neler" adli kitapciğindan:


1- Kendimi neselendirmek istedigim zaman en iyi yolun baska birini neşelendirmeye çalışmak olduğunu öğrendim.

2- Bir bebegin evlilik sorunlarini çözemeyecegini ögrendim.

3- Bir tartismayi tatliya baglamadan yataga gidilmemesi gerektiğini öğrendim.

4- Insanin kendisinden daha sorunlu birisiyle evlenmemesi gerektigini ögrendim.

5- Çalistirdigimiz insanlara iyi davrandigimizda, onlarin da müsteriye iyi davrandiklarini ögrendim.

6- Bir toplantida zekâmi ya da sohbetimi göstermek konusunda tercih yapmak gerektiğinde sohbeti seçmenin daha iyi olacağını öğrendim.

7- Insanlara iyi davranmanin hiçbir maliyeti olmadigini ögrendim.

8- Gerçekten yasamaya baslamak için emeklilik beklenirse, çok uzun bir süre beklenilmiş olunacağını öğrendim.

9- Iyi kalpli olmanin mükemmel olmaktan daha önemli oldugunu.

10- Bir domuza ve bir çocuga istedikleri her seyi verirseniz sonuçta çok iyi bir domuzunuz ve çok kötü bir çocuğunuz olacağını öğrendim.

11- Kimle evlenecegin kararinin hayatta verilen en önemli karar olduğunu öğrendim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home